Наші рішення

Ми в metrica володіємо арсеналом методів та знань, щоб відповісти на усі дослідницькі потреби клієнта.

Face-to-Face

Кількісні опитування методом особистих інтерв'ю за допомогою планшетів

Тестування

Тестування продуктів, упаковок, концепцій як в центральній локації, так і вдома у респондентів

CATI

Стандартні телефонні опитування та Всеукраїнські телефонні опитування з великими вибірками.

CAPI

Онлайн опитування

Мікс

Мікс методів опитування для досягнення респондентів в зонах карантинних обмежень

Рекрутинг

Рекрутинг респондентів для глибинних інтерв'ю та фокус-групових дискусій.

Як ми працюємо?

  1. Формулюємо з клієнтом його потреби та завдання

  2. Створюємо та програмуємо дослідницький інструментарій (анкети, гайди)

  3. Проводимо опитування (кількісні та якісні)

  4. Обробляємо та аналізуємо дані

  5. Надаємо нашим клієнтам розгорнуті відповіді на їхні запитання

Можливості Face-to-Face на планшетах

Відстежування GPS

  1. Власне внутрішнє рішення для геокодування координат положення інтерв’юера
  2. Простий і безпечний доступ до певного проекту (опитувальника), за  посиланням та індивідуальним паролем
  3. Гнучкі режими збору даних: в режимі онлайн або в автономному режимі
  4. Гнучкі режими надання даних: в режимі реального часу або в синхронному режимі з затримкою – за добу, раз на тиждень і т. д.
0 %
Особистих інтерв’ю на планшетах

Можливості CATI-опитування

САТІ

  • 35 робочих місць у студіях CATI у двох містах України (Харків, Полтава)
  • 225 досвідчених інтерв’юерів-операторів
  • 4 супервізора, 2 менеджера студії CATI
  • Система тренінгів, що підвищує комунікативні навички операторів

NIPO

Використання ліцензійного програмного забезпечення NIPO, яке дозволяє використовувати технологію «гарячого дзвінка», при якій програма надсилає вільному оператору дзвінок з респондентом, який зняв трубку. Це збільшує інтенсивність роботи окремого оператора і дозволяє досягти більш високого response-rate

Контроль

  • Незалежний відділ контролю компанії
  • Можливість зовнішнього контролю з боку замовника
  • Можливість 100% контролю аудіо-записів інтерв’ю
  • Мінімум 10% контролю на коректність ведення інтерв’ю оператором та перевірку відповідності відповідей респондентів

Поширені запитання

Ми спеціалізуємось на опитуваннях. До нашого арсеналу входять наступні види кількісних опитувань:

  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою планшетів,
  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою паперових анкет,
  • телефонні опитування,
  • таємні візити і таємні дзвінки,
  • тестування вдома і в центральній локації,
  • для якісних досліджень рекрутуємо складні цільові аудиторії.

Ви просто телефонуєте нам, або надсилаєте листа, де описуєте ті завдання, які стоять перед Вами. Якщо є певний бюджет, то краще і його вказати. Ми підберемо для вас метод дослідження, тип опитування, розмір вибірки, тощо.

У нас є відділ контролю, який контролює 20% роботи кожного інтерв’юера чи оператора за низкою параметрів:

  • факт проведення опитування,
  • соціально-демографічні характеристики респондента,
  • тривалість інтерв’ю.

Якщо за якимось із цих параметрів виявляється незбіжність, тоді на контроль береться і решта зроблених даним інтерв’юером анкет. У випадку, якщо виявляються додаткові неспівпадіння, то на інтерв’юера накладається штраф, а його анкети переробляються.

Таким чином, з нами, як правило, співпрацюють сумлінні інтерв’юери, які гарантують нам дані, у яких ми можемо бути впевнені.

Ми відкриті до наших клієнтів на всіх етапах проведення дослідження. За бажанням клієнт може особисто проконтролювати будь-який етап у нас в офісі або «в полях».

Ми маємо бригади досвідчених інтерв’юерів у всіх областях України.

Кількість планшетів вже перевищила 800.

В нас є досвід проведення декількох великих опитувань з вибірками понад 5 тисяч респондентів одночасно.

Маємо 2 колл-центри на 35 робочих місць в Харкові і Полтаві, які забезпечують можливість проводити всеукраїнські телефонні опитування з великими вибірками в короткі терміни.

Так, ми продовжуємо консультувати наших клієнтів і після завершення проекту. У телефонному режимі, або листом надаємо роз’яснення по висновках та рекомендаціях, відповідаємо на питання.

Залишились запитання?