Про нас

metrica - це

– дослідницька агенція, яка допомагає дізнаватися більше про політичні вподобання та споживацькі установки українців.  

Компанія розпочала свою діяльність у 2016 році в Україні під юридичною назвою ТОВ Філдворк Едженсі та упродовж 4 років працювала у якості ексклюзивного партнера з проведення польових досліджень компанії Kantar. 

Агенція пройшла сертифікацію провідної світової дослідницької компанії Kantar на відповідність вимогам якості проведення досліджень.

Основний профіль роботи

Проведення
опитувань

Кількісні дослідження

Рекрут
респондентів

Якісні дослідження

Аналітика

Програмування анкет та обробка результатів

Наші потужності

За роки діяльності компанія сформувала команду досвідчених спеціалістів та створила потужності, які дозволяють проводити всі типи досліджень.

100000
інтерв'ю проведено у 2019 році ​
F2F
76%
CATI
7%
Онлайн
17%
0
інтер'юерів у всіх регіонах України
0
планшетів з можливістю GPS-відслідковування

Відділ F2F опитувань

8 досвідчених менеджерів, які здатні проводити декілька різних проєктів одночасно.

Відділ CATI опитувань

До підрозділу телефонних опитувань входять дві CATI-студії на 35 робочих місць в Полтаві та Харкові.

Відділ програмування

До підрозділу входять спеціалісти, які можуть програмувати анкети будь-якої складності.

Відділ обробки даних

Спеціалісти відділу швидко та якісно підготують масив даних і таблиці з результатами опитування.

Відділ контролю

Підрозділ забезпечує контроль якості всіх етапів проєкту.

Комерційний відділ

Менеджери забезпечують клієнт-сервіс та супровід проєкту.

Наші клієнти

Поширені запитання

Ми спеціалізуємось на опитуваннях. До нашого арсеналу входять наступні види кількісних опитувань:

  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою планшетів,
  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою паперових анкет,
  • телефонні опитування,
  • таємні візити і таємні дзвінки,
  • тестування вдома і в центральній локації,
  • для якісних досліджень рекрутуємо складні цільові аудиторії.

Ви просто телефонуєте нам, або надсилаєте листа, де описуєте ті завдання, які стоять перед Вами. Якщо є певний бюджет, то краще і його вказати. Ми підберемо для вас метод дослідження, тип опитування, розмір вибірки, тощо.

У нас є відділ контролю, який контролює 20% роботи кожного інтерв’юера чи оператора за низкою параметрів:

  • факт проведення опитування,
  • соціально-демографічні характеристики респондента,
  • тривалість інтерв’ю.

Якщо за якимось із цих параметрів виявляється незбіжність, тоді на контроль береться і решта зроблених даним інтерв’юером анкет. У випадку, якщо виявляються додаткові неспівпадіння, то на інтерв’юера накладається штраф, а його анкети переробляються.

Таким чином, з нами, як правило, співпрацюють сумлінні інтерв’юери, які гарантують нам дані, у яких ми можемо бути впевнені.

Ми відкриті до наших клієнтів на всіх етапах проведення дослідження. За бажанням клієнт може особисто проконтролювати будь-який етап у нас в офісі або «в полях».

Ми маємо бригади досвідчених інтерв’юерів у всіх областях України.

Кількість планшетів вже перевищила 800.

В нас є досвід проведення декількох великих опитувань з вибірками понад 5 тисяч респондентів одночасно.

Маємо 2 колл-центри на 35 робочих місць в Харкові і Полтаві, які забезпечують можливість проводити всеукраїнські телефонні опитування з великими вибірками в короткі терміни.

Так, ми продовжуємо консультувати наших клієнтів і після завершення проекту. У телефонному режимі, або листом надаємо роз’яснення по висновках та рекомендаціях, відповідаємо на питання.

Залишились запитання?

01033, Київ,  вул. Сім’ї Прахових, 50-б

Для комерційних запитів: 

Олександр Козирєв, Комерційний директор

+38 095 287 52 43

oleksandr.kozyriev@metrica.in.ua 

Facebook@metrica.in.ua

2021 © metrica. Всі права захищені

Політика конфіденційності