Ми в metrica володіємо арсеналом методів та знань, щоб відповісти на усі дослідницькі потреби клієнта.

Face-to-Face
Кількісні опитування методом особистих інтерв'ю
Метод кількісного дослідження, яке включає:
- Особисте опитування у місцях продажу.
- Особисте опитування за місцем роботи.
- Особисте опитування за місцем проживання.
- Вуличне опитування
Опитування можуть проводитися за квотною чи випадковою вибіркою.

Тестування
Тестування продуктів, упаковок, концепцій як в центральній локації, так і вдома у респондентів
Центральна локація (Hall-test) – метод дослідження, в ході якого досить велика група людей в спеціальному приміщенні тестує певний товар і (або) його елементи (упаковку, рекламний ролик і т. п.), а потім відповідає на питання (заповнює анкету), що стосуються даного товару.
Тестування також може відбуватися вдома у респондентів, коли до них приносять продукт додому або присилають його.
В ході відповідей визначаються критерії вибору, частота і обсяг споживання марок досліджуваної товарної групи
Тестування також може відбуватися за допомогою якісних методів.

CATI
Технологія проведення телефонного опитування з підключенням комп'ютерної системи
Iнтерв’юери дзвонять на спеціально відібрані номери телефонів та опитують респондентів за запитаннями анкети, що з’являються на моніторах, одразу заносячи отримані відповіді у комп’ютер.
CATI дає:
- ефективне використання часу та швидкість отримання та обробки відповідей
- автоматизацію у створенні масивів даних
- високий рівень контролю за збором інформації
- широке покриття дослідження

CAPI
Техніка особистих опитувань з допомогою планшетів

Якісні дослідження
Допомагають виявити мотиви та бар’єри, установки, цінності та болі споживачів / користувачів

Бренд-аудит
Комплексний підхід, всебічне вивчення бренду для корегування комунікаційної стратегії, позиціювання та цінової політики

Кабінетні дослідження
Збір та аналіз інформації з різних джерел (безкоштовних, а також спеціально придбаних для дослідження)

Таємний покупець
Оцінка процесу обслуговування клієнта з використанням спеціально підготовлених людей (таємних покупців)

UX/UI дослідження
Тестування веб-сторінок, мобільних застосунків та інших digital-інструментів для подальшої оптимізації із врахуванням клієнтського досвіду

JTBD
Jobs To Be Done перекладається як: «Робота, яка має бути виконана». JTBD допомагає створювати тільки ті продукти, які потрібні користувачеві та відповідають його потребам

Brand Health Tracking
Регулярне вимірювання та контроль ключових показників бренду в конкурентному оточенні
Як ми працюємо?
-
Формулюємо з клієнтом його потреби та завдання
-
Створюємо та програмуємо дослідницький інструментарій (анкети, гайди)
-
Проводимо опитування (кількісні та якісні)
-
Обробляємо та аналізуємо дані
-
Надаємо нашим клієнтам розгорнуті відповіді на їхні запитання
Можливості Face-to-Face на планшетах
Відстежування GPS
- Власне внутрішнє рішення для геокодування координат положення інтерв’юера
- Простий і безпечний доступ до певного проєкту (опитувальника)
- Гнучкі режими збору даних: в режимі онлайн або в автономному режимі
- Гнучкі режими надання даних: в режимі реального часу або в синхронному режимі з затримкою — за добу, раз на тиждень і т. д.
Можливості CATI-опитування
САТІ
- 35 робочих місць у студіях CATI у двох містах України (Харків, Полтава)
- 225 досвідчених інтерв’юерів-операторів
- 4 супервізора, 2 менеджера студії CATI
- Система тренінгів, що підвищує комунікативні навички операторів
NIPO
Використання ліцензійного програмного забезпечення NIPO, яке дозволяє використовувати технологію «гарячого дзвінка», при якій програма надсилає вільному оператору дзвінок з респондентом, який зняв трубку. Це збільшує інтенсивність роботи окремого оператора і дозволяє досягти більш високого response-rate
Контроль
- Незалежний відділ контролю компанії
- Можливість зовнішнього контролю з боку замовника
- Можливість 100% контролю аудіо-записів інтерв’ю
- Мінімум 10% контролю на коректність ведення інтерв’ю оператором та перевірку відповідності відповідей респондентів
Поширені запитання
Ми спеціалізуємось на опитуваннях. До нашого арсеналу входять наступні види кількісних опитувань:
- обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою планшетів
- обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою паперових анкет
- телефонні опитування
- таємні візити й таємні дзвінки
- тестування вдома і в центральній локації
- для якісних досліджень рекрутуємо складні цільові аудиторії
Ви просто телефонуєте нам, або надсилаєте листа, де описуєте ті завдання, які стоять перед Вами. Якщо є певний бюджет, то краще і його вказати. Ми підберемо для вас метод дослідження, тип опитування, розмір вибірки, тощо.
У нас є відділ контролю, який контролює 20% роботи кожного інтерв’юера чи оператора за низкою параметрів:
- факт проведення опитування
- соціально-демографічні характеристики респондента
- тривалість інтерв’ю
Якщо за якимось із цих параметрів виявляється незбіжність, тоді на контроль береться і решта зроблених даним інтерв’юером анкет. У випадку, якщо виявляються додаткові неспівпадіння, то на інтерв’юера накладається штраф, а його анкети переробляються.
Таким чином, з нами, як правило, співпрацюють сумлінні інтерв’юери, які гарантують нам дані, у яких ми можемо бути впевнені.
Ми відкриті до наших клієнтів на всіх етапах проведення дослідження. За бажанням клієнт може особисто проконтролювати будь-який етап у нас в офісі або «в полях».
Ми маємо бригади досвідчених інтерв’юерів у всіх областях України.
Кількість планшетів вже перевищила 300.
Маємо досвід проведення декількох великих опитувань з вибірками понад 5 тисяч респондентів одночасно.
Наша команда має одну стаціонарну студію для проведення CATI-опитувань, обладнану всім необхідним для якісної роботи. Крім того, у нас працює мережа віддалених операторів, що дозволяє забезпечити гнучкість та оперативність при проведенні опитувань на всій території України.
Так, ми продовжуємо консультувати наших клієнтів і після завершення проєкту. У телефонному режимі, або листом надаємо роз’яснення по висновках та рекомендаціях, відповідаємо на питання.
Залишились запитання?
2025 © metrica. Всі права захищені
