Наші рішення

Ми в metrica володіємо арсеналом методів та знань, щоб відповісти на усі дослідницькі потреби клієнта.

Face-to-Face

Кількісні опитування методом особистих інтерв'ю

Метод кількісного дослідження, яке включає:

  • Особисте опитування у місцях продажу.
  • Особисте опитування за місцем роботи.
  • Особисте опитування за місцем проживання.
  • Вуличне опитування

Опитування можуть проводитися за квотною чи випадковою вибіркою.

Тестування

Тестування продуктів, упаковок, концепцій як в центральній локації, так і вдома у респондентів

Центральна локація (Hall-test) – метод дослідження, в ході якого досить велика група людей в спеціальному приміщенні тестує певний товар і (або) його елементи (упаковку, рекламний ролик і т. п.), а потім відповідає на питання (заповнює анкету), що стосуються даного товару.

Тестування також може відбуватися вдома у респондентів, коли до них приносять продукт додому або присилають його.

В ході відповідей визначаються критерії вибору, частота і обсяг споживання марок досліджуваної товарної групи

Тестування також може відбуватися за допомогою якісних методів.

CATI

Технологія проведення телефонного опитування з підключенням комп'ютерної системи

Iнтерв’юери дзвонять на спеціально відібрані номери телефонів та опитують респондентів за запитаннями анкети, що з’являються на моніторах, одразу заносячи отримані відповіді у комп’ютер.

CATI дає:

  • ефективне використання часу та швидкість отримання та обробки відповідей
  • автоматизацію у створенні масивів даних
  • високий рівень контролю за збором інформації
  • широке покриття дослідження

CAPI

Техніка особистих опитувань з допомогою планшетів

Якісні дослідження

Допомагають виявити мотиви та бар’єри, установки, цінності та болі споживачів / користувачів

Бренд-аудит

Комплексний підхід, всебічне вивчення бренду для корегування комунікаційної стратегії, позиціювання та цінової політики

Кабінетні дослідження

Збір та аналіз інформації з різних джерел (безкоштовних, а також спеціально придбаних для дослідження)

Таємний покупець

Оцінка процесу обслуговування клієнта з використанням спеціально підготовлених людей (таємних покупців)

UX/UI дослідження

Тестування веб-сторінок, мобільних застосунків та інших digital-інструментів для подальшої оптимізації із врахуванням клієнтського досвіду

JTBD

Jobs To Be Done перекладається як: «Робота, яка має бути виконана». JTBD допомагає створювати тільки ті продукти, які потрібні користувачеві та відповідають його потребам

Brand Health Tracking

Регулярне вимірювання та контроль ключових показників бренду в конкурентному оточенні

Як ми працюємо?

  1. Формулюємо з клієнтом його потреби та завдання

  2. Створюємо та програмуємо дослідницький інструментарій (анкети, гайди)

  3. Проводимо опитування (кількісні та якісні)

  4. Обробляємо та аналізуємо дані

  5. Надаємо нашим клієнтам розгорнуті відповіді на їхні запитання

Можливості Face-to-Face на планшетах

Відстежування GPS

  1. Власне внутрішнє рішення для геокодування координат положення інтерв’юера
  2. Простий і безпечний доступ до певного проєкту (опитувальника)
  3. Гнучкі режими збору даних: в режимі онлайн або в автономному режимі
  4. Гнучкі режими надання даних: в режимі реального часу або в синхронному режимі з затримкою — за добу, раз на тиждень і т. д.
0 %
Особистих інтерв’ю на планшетах

Можливості CATI-опитування

САТІ

  • 35 робочих місць у студіях CATI у двох містах України (Харків, Полтава)
  • 225 досвідчених інтерв’юерів-операторів
  • 4 супервізора, 2 менеджера студії CATI
  • Система тренінгів, що підвищує комунікативні навички операторів

NIPO

Використання ліцензійного програмного забезпечення NIPO, яке дозволяє використовувати технологію «гарячого дзвінка», при якій програма надсилає вільному оператору дзвінок з респондентом, який зняв трубку. Це збільшує інтенсивність роботи окремого оператора і дозволяє досягти більш високого response-rate

Контроль

  • Незалежний відділ контролю компанії
  • Можливість зовнішнього контролю з боку замовника
  • Можливість 100% контролю аудіо-записів інтерв’ю
  • Мінімум 10% контролю на коректність ведення інтерв’ю оператором та перевірку відповідності відповідей респондентів

Поширені запитання

Ми спеціалізуємось на опитуваннях. До нашого арсеналу входять наступні види кількісних опитувань:

  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою планшетів
  • обличчям-до-обличчя (F-to-F) за допомогою паперових анкет
  • телефонні опитування
  • таємні візити й таємні дзвінки
  • тестування вдома і в центральній локації
  • для якісних досліджень рекрутуємо складні цільові аудиторії

Ви просто телефонуєте нам, або надсилаєте листа, де описуєте ті завдання, які стоять перед Вами. Якщо є певний бюджет, то краще і його вказати. Ми підберемо для вас метод дослідження, тип опитування, розмір вибірки, тощо.

У нас є відділ контролю, який контролює 20% роботи кожного інтерв’юера чи оператора за низкою параметрів:

  • факт проведення опитування
  • соціально-демографічні характеристики респондента
  • тривалість інтерв’ю

Якщо за якимось із цих параметрів виявляється незбіжність, тоді на контроль береться і решта зроблених даним інтерв’юером анкет. У випадку, якщо виявляються додаткові неспівпадіння, то на інтерв’юера накладається штраф, а його анкети переробляються.

Таким чином, з нами, як правило, співпрацюють сумлінні інтерв’юери, які гарантують нам дані, у яких ми можемо бути впевнені.

Ми відкриті до наших клієнтів на всіх етапах проведення дослідження. За бажанням клієнт може особисто проконтролювати будь-який етап у нас в офісі або «в полях».

Ми маємо бригади досвідчених інтерв’юерів у всіх областях України.

Кількість планшетів вже перевищила 300.

Маємо досвід проведення декількох великих опитувань з вибірками понад 5 тисяч респондентів одночасно.

Наша команда має одну стаціонарну студію для проведення CATI-опитувань, обладнану всім необхідним для якісної роботи. Крім того, у нас працює мережа віддалених операторів, що дозволяє забезпечити гнучкість та оперативність при проведенні опитувань на всій території України.

Так, ми продовжуємо консультувати наших клієнтів і після завершення проєкту. У телефонному режимі, або листом надаємо роз’яснення по висновках та рекомендаціях, відповідаємо на питання.

Залишились запитання?

01033, Київ,  вул. Сім’ї Прахових, 50-б

Для комерційних запитів: 

+38 050 352 65 24

+38 044 201 14 73

mail@metrica.in.ua 

Facebook

2025 © metrica. Всі права захищені

Політика конфіденційності